Löydä parhaat kanavat asiakkaidesi tavoittamiseen

Mainontakartoitus

Google, some vai molemmat?

Mikä markkinointikanava sopii parhaiten juuri sinun yrityksesi tarpeisiin? Miten valita oikea kanava tehokasta markkinointia varten?
Markkinointikanavan valinta voi olla haastavaa, sillä jokainen yritys ja kohderyhmä ovat ainutlaatuisia. 3 kuukauden mainontakartoituksen aikana selvitämme monikanavaisesti yrityksellesi parhaat markkinointialustat.

3 kuukauden mainontakartoitus

Kolmen kuukauden mittainen kartoitusjakso on suunniteltu antamaan sinulle kattava näkemys siitä, mitkä kanavat toimivat parhaiten juuri sinun yrityksellesi. Mainontakartoituksen aikana hyödynnämme monikanavaista lähestymistapaa, joka sisältää Google-mainonnan sekä eri sosiaalisen median alustojen mainonnan. Tavoitteenamme on tarkastella, mistä kanavista tavoitat asiakkaasi parhaiten ja mitkä kanavat tuottavat parhaita tuloksia.

Tuomas Anton
Ravintolavastaava

Sivuston kävijämääriin on tullut yli 100%:n kasvu ja ollaan saatu uusia asiakkaita. Sivustamo ymmärtää hyvin meidän tarpeet, toiveet otetaan huomioon ja homma on meille todella helppoa. Annan vain raamit ja hyväksyn lopputuloksen. Ei tarvitse enää itse yrittää pitää kaikkea yllä ja omaa aikaa vapautuu ydintekemiseen. Suosittelen Sivustamoa kaikille lämpimästi.

Mainontakartoitus

3 kuukautta kestävän monikanavaisen kartoitusjakson aikana selvitämme yrityksellesi parhaat markkinointialustat

3000
+ mainosbudjetti
  • Aloituspalaveri, tavoiteasetanta
  • Monikanavainen markkinointitoteutus eri alustoilla
  • Laajamittainen analyysi tuloksista
  • Tulosten läpikäynti ja jatkotoimenpide-suunnitelma
Täytä alla oleva lomake ja palaamme asiaan mahdollisimman pian.

3 kuukauden kartoitusjakson päättyessä, analysoimme huolellisesti kerätyn datan ja tulokset. Laadimme kattavan raportin, joka sisältää yksityiskohtaisen analyysin jokaisesta käytetystä markkinointikanavasta. Tämän raportin avulla voimme yhdessä käydä läpi tulokset ja keskustella siitä, mitkä kanavat ovat osoittautuneet tehokkaimmiksi juuri sinun liiketoimintasi kannalta.

Kokeilujakson päätteeksi saat selkeän kuvan siitä, mitkä markkinointikanavat kannattaa ottaa käyttöön jatkossa ja mitkä strategiat voivat parhaiten tukea liiketoimintasi kasvua. Tarjoamme sinulle tietoa, joka auttaa sinua tekemään älykkäitä päätöksiä markkinointibudjettisi suhteen ja optimoimaan panostasi parhaalla mahdollisella tavalla.

Hinnat alv. 0%.

Eikö löytynyt sopivaa vaihtoehtoa?

Google

Google Ads

Google Ads on suosittu markkinointityökalu, joka mahdollistaa mainosten näyttämisen Googlen hakutulosten, verkkosivustojen ja muiden Google-verkoston kanavien kautta. Google-hakusanamainonnan avulla voit tavoittaa potentiaaliset asiakkaasi, kun he tekevät hakuja, jotka liittyvät tuotteisiisi tai palveluihisi.

Google Display

Display-mainonta on kuvallista mainontaa eli bannereita, joita näytetään kohdistetusti ihmisten mielenkiinnon kohteiden tai esimerkiksi aiemman ostokäyttäytymisen mukaan. Display-mainonnan päätarkoituksena on viestiä yrityksesi olemassaolosta eli luoda tietoisuutta. Tämä sopii erityisesti aktiivisille mainostajille, sesonkeihin, tai uusille tuotteille sekä palveluille.

Remarketing

Remarketing eli uudelleenmarkkinointi mahdollistaa sellaisten kävijöiden tavoittamisen uudelleen, jotka vierailivat sivustollasi. Vaikka kävijä poistuisi sivustoltasi tekemättä toimenpiteitä, uudelleenmarkkinoinnin ansiosta on mahdollista tavoittaa tämä potentiaalinen asiakas uudelleen hänen selatessaan muita verkkosivustoja. Pysyt muistissa ja mielessä.

Youtube

YouTube on Googlen jälkeen toiseksi suosituin hakukone. Voit kohdentaa YouTube-mainokset haluamallasi tavalla, kuten muissakin digikanavissa. Videomainoksen ensimmäiset sekunnit ovat ratkaisevia, ja lyhyt sekä ytimekäs viesti toimii. Noin puolet YouTube-käyttäjistä etsivät videoita, jotka auttavat selvittämään miten tehdä asioita. Tässä kohtaa esitelty yrityksesi palvelu tai tuote voi toimia ongelmanratkaisijana.

Some

Facebook

Facebook on yhä yksi Suomen suosituimpia yhteisöpalveluista, ja se tarjoaa monipuolisen alustan digimarkkinoinnille. Alustalla on laaja käyttäjäkunta, ja se soveltuu erinomaisesti monenlaiseen viestintään ja markkinointiin. Suositun kanavan kilpailu voi kuitenkin olla kovaa. Facebookin käyttäjämäärät vaihtelevat eri ikäryhmissä, ja se tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa laajan yleisön.

Instagram

Instagramissa korostuu esteettisyys ja viihteellisyys, ja siellä seurataan paljon brändejä. Vaikuttajien ja brändilähettiläiden hyödyntäminen sopivat parhaiten tälle alustalle. Myös Instagramissa on monipuolisesti eri ikäisiä käyttäjäryhmiä, mutta erityisen suuressa suosiossa se on nuorten aikuisten keskuudessa. Meta-työkalun avulla on helppo hallinnoida sekä Instagramin että Facebookin yritystiliä.

LinkedIn

LinkedIn on tunnettu “businessmaailman Facebookina” ja on erinomainen alusta verkostoitumiseen ja liidien keräämiseen. LinkedIn on erinomainen paikka esimerkiksi uusien osaajien rekrytointiin ja B2B-mainontaan. Jos jossain, niin LinkedInissä kannattaa korostaa oman alansa asiantuntijuutta. Vaikka LinkedInissä toimii informatiivinen, toimialakohtainen sisältö, tälläkin alustalla on mahdollista erottua persoonallisella tyylillään.