Mainontakartoitus
Google, some vai molemmat?
Mikä markkinointikanava sopii parhaiten juuri sinun yrityksesi tarpeisiin? Miten valita oikea kanava tehokasta markkinointia varten?
Markkinointikanavan valinta voi olla haastavaa, sillä jokainen yritys ja kohderyhmä ovat ainutlaatuisia. 3 kuukauden mainontakartoituksen aikana selvitämme monikanavaisesti yrityksellesi parhaat markkinointialustat.
3 kuukauden mainontakartoitus
Kolmen kuukauden mittainen kartoitusjakso on suunniteltu antamaan sinulle kattava näkemys siitä, mitkä kanavat toimivat parhaiten juuri sinun yrityksellesi. Mainontakartoituksen aikana hyödynnämme monikanavaista lähestymistapaa, joka sisältää Google-mainonnan sekä eri sosiaalisen median alustojen mainonnan. Tavoitteenamme on tarkastella, mistä kanavista tavoitat asiakkaasi parhaiten ja mitkä kanavat tuottavat parhaita tuloksia.
Mainontakartoitus
3 kuukautta kestävän monikanavaisen kartoitusjakson aikana selvitämme yrityksellesi parhaat markkinointialustat- Aloituspalaveri, tavoiteasetanta
- Monikanavainen markkinointitoteutus eri alustoilla
- Laajamittainen analyysi tuloksista
- Tulosten läpikäynti ja jatkotoimenpide-suunnitelma
3 kuukauden kartoitusjakson päättyessä, analysoimme huolellisesti kerätyn datan ja tulokset. Laadimme kattavan raportin, joka sisältää yksityiskohtaisen analyysin jokaisesta käytetystä markkinointikanavasta. Tämän raportin avulla voimme yhdessä käydä läpi tulokset ja keskustella siitä, mitkä kanavat ovat osoittautuneet tehokkaimmiksi juuri sinun liiketoimintasi kannalta.
Kokeilujakson päätteeksi saat selkeän kuvan siitä, mitkä markkinointikanavat kannattaa ottaa käyttöön jatkossa ja mitkä strategiat voivat parhaiten tukea liiketoimintasi kasvua. Tarjoamme sinulle tietoa, joka auttaa sinua tekemään älykkäitä päätöksiä markkinointibudjettisi suhteen ja optimoimaan panostasi parhaalla mahdollisella tavalla.
Hinnat alv. 0%.
- Google Ads
Google Ads on suosittu markkinointityökalu, joka mahdollistaa mainosten näyttämisen Googlen hakutulosten, verkkosivustojen ja muiden Google-verkoston kanavien kautta.
Google-hakusanamainonnan avulla voit tavoittaa potentiaaliset asiakkaasi, kun he tekevät hakuja, jotka liittyvät tuotteisiisi tai palveluihisi.
- Google Display
Visuaalisuutta korostava somemainonta tehdään Instagramissa. Keskitymme Instagram-mainonnassa löytämään tavoittelemasi asiakkaat tarkan kohdentamisen avulla ja jättämään heille vahvan muistijäljen yrityksestäsi. Facebook- ja Instagram-mainontaa voidaan tehdä tehokkaasti samalla työkalulla, joten suosittelemme molempien kanavien hyötyjen yhdistämistä.
- Remarketing
Ajankohtaisena somekanavana tunnetussa Twitterissä toimivat ajankohtaiset mainokset. Luomme tehokkaat Twitter-mainoskampanjat, joilla saavutat tavoitteesi, on se sitten bränditietoisuuden lisääminen, kotisivuliikenteen kasvattaminen tai verkkokaupan konversioiden maksimointi.
- Youtube
Tee tehokasta B2B- tai B2C-digimarkkinointia somessa LinkedIn-mainonnan avulla. LinkedInissä mainoksia pystytään kohdentamaan todella tarkasti. Kasvata konversioita ja lisää liidejä yritysmaailman sosiaalisessa yhteisössä.
Some
Facebook on yhä yksi Suomen suosituimpia yhteisöpalveluista, ja se tarjoaa monipuolisen alustan digimarkkinoinnille. Alustalla on laaja käyttäjäkunta, ja se soveltuu erinomaisesti monenlaiseen viestintään ja markkinointiin. Suositun kanavan kilpailu voi kuitenkin olla kovaa. Facebookin käyttäjämäärät vaihtelevat eri ikäryhmissä, ja se tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa laajan yleisön.
Instagramissa korostuu esteettisyys ja viihteellisyys, ja siellä seurataan paljon brändejä. Vaikuttajien ja brändilähettiläiden hyödyntäminen sopivat parhaiten tälle alustalle. Myös Instagramissa on monipuolisesti eri ikäisiä käyttäjäryhmiä, mutta erityisen suuressa suosiossa se on nuorten aikuisten keskuudessa. Meta-työkalun avulla on helppo hallinnoida sekä Instagramin että Facebookin yritystiliä.
LinkedIn on tunnettu “businessmaailman Facebookina” ja on erinomainen alusta verkostoitumiseen ja liidien keräämiseen. LinkedIn on erinomainen paikka esimerkiksi uusien osaajien rekrytointiin ja B2B-mainontaan. Jos jossain, niin LinkedInissä kannattaa korostaa oman alansa asiantuntijuutta. Vaikka LinkedInissä toimii informatiivinen, toimialakohtainen sisältö, tälläkin alustalla on mahdollista erottua persoonallisella tyylillään.