Avainsanatutkimus

Kun asiakas etsii informaatiota, käyttää hän tarkkoja hakutermejä löytääkseen etsimänsä.

Avainsanatutkimuksen avulla on tarkoitus selvittää verkkosivustojen markkinoinnissa käytettävät keskeiset avainsanat, eli ne hakutermit, joiden avulla asiakas hakee yrityksen palveluja tai tuotetta.

Tämän lisäksi avainsanatutkimuksen osana on etsiä yksittäisten hakusanojen lisäksi avainsanayhdistelmät, koska hakukoneiden avulla internetistä etsitään yhä yksityiskohtaisempaa informaatiota ja tällöin niin sanotut pitkän hännän haut korostuvat.

Kun asiakas etsii informaatiota, käyttää hän tarkkoja hakutermejä löytääkseen etsimänsä, tämän takia on hyvin tärkeää, että sivujen sisältö sopii hyvin hakutermiin, jotta asiakas löytäisi juuri sinun yrityksesi sivuille.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous


KotisivutVerkkokaupatGraafinen suunnitteluMainontaHakukoneoptimointiSisällöntuotantoVideokuvausValokuvaus

Muut palvelumme

Kotisivut

Kotisivut ovat usein ensimmäinen kosketus asiakkaaseen ja sitä kautta myös suurin tekijä ensivaikutelman luomisessa.

Verkkokauppa

Tänä päivänä verkkokauppa toimii yrityksesi näyteikkunana siten, että markkinointi on automatisoitu puolestasi.

Mainonta

Optimoimme mainontasi ja tuomme yrityksesi esiin. Viemme markkinointisi verkosta printtiin, kadun varteen, messuille, televisioon ja radioon.

Hakukoneoptimointi

Kotisivujen hakukoneoptimointi ja sisällön laatu ratkaisevat, löytävätkö potentiaaliset asiakkaat tarjoomasi.

Graafinen suunnittelu

Yksilöllinen yritysilme niin printti- kuin digitaalisessa mediassa kiinnittää potentiaalisten asiakkaiden huomion ja on merkittävä valtti kilpailussa.

Sisällöntuotanto

Suunnitelmallinen sisältömarkkinointi kasvattaa yrityksesi tunnettavuutta, vahvistaa brändiä ja sitouttaa asiakkaita.

Video- ja valokuvaus

Ketterällä ja laadukkaalla videotuotannolla lisäät yrityksesi näkyvyyttä niin sosiaalisessa mediassa, kuin TV-mainonnassakin.

Hoidamme yrityksesi markkinoinnin puolestasi

Ulkoista yrityksesi markkinointi meidän huoleksemme, niin voit itse keskittyä olennaiseen. Voimme esimerkiksi pitää kerran kuukaudessa palaverin, jossa käymme yhdessä tuloksia läpi ja kehitämme mainontaa jatkuvasti parempaan suuntaan.

Haluatko saada yrityksesi näkyville?

Tehdään se yhdessä!