Uudelleenmarkkinointi

Vain noin 3% sivustolle saapuvista ihmisistä on valmis tekemään ostopäätöksen heti ja uudelleenmarkkinoinnin avulla tavoitetaankin loput 97% ihmisistä.

Nykyään verkossa liikkuminen on vähentänyt asiakasuskollisuutta tai saanut sen puuttumaan kokonaan. Lisäksi vanhat asiakassuhteet jäävät helposti hieman vähemmälle huomiolle keskityttyessä vain uusien asiakkaiden etsimiseen. Uudelleenmarkkinointi eli remarketing mahdollistaa sellaisten ihmisten ja asiakkaiden tavoittamisen, jotka ovat käyneet sivustollasi jo aiemmin. Vaikka asiakas poistuisi sivustoltasi tekemättä ostoksia, uudelleenmarkkinoinnin ansiosta on mahdollista tavoittaa potentiaalinen asiakas uudelleen heidän selatessaan muita verkkosivustoja. Se mahdollistaa sen, että voit näyttää heille houkuttelevia tarjouksia ja viestejä, jotka rohkaisevat asiakasta palaamaan sivustollesi ja tekemään ostoksen. Vain noin 3% sivustolle saapuvista ihmisistä on valmis tekemään ostopäätöksen heti ja uudelleenmarkkinoinnin avulla tavoitetaankin loput 97% ihmisistä. Remarketing on kustannustehokas mainonnan muoto, koska mainoskampanjan tarkoitus ei aina ole saada asiakasta klikkaamaan mainosta, vaan varmistaa että yrityksesi pysyy asiakkaan mielessä.

Tässä alapuolella esimerkkinä toteuttamamme uudelleenmarkkinointikampanja Kaupunkijuliste.fi -verkkokaupalle. Uudelleenmarkkinointi tehtiin Facebookin puolelle ja mainokset näkyivät verkkokaupassa käyneille ihmisille, kun he menivät Facebookiin. Tässä tilastoja 1.8.-31.8.2019 väliseltä ajalta.

Mainoksiin käytetty budjetti on tuolta ajalta ollut 92,92€ ja se on tuonut verkkokaupalle myyntiä 1915,90€!
Kampanjat eivät tietenkään aina toimi näin hyvin, mutta tässä on hyvä esimerkki onnistuneesta kampanjasta. Ota yhteyttä, niin suunnitellaan sinunkin yrityksellesi toimivaa mainontaa.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous


    KotisivutVerkkokaupatGraafinen suunnitteluMainontaHakukoneoptimointiSisällöntuotantoVideokuvausValokuvausChatbotit

    Me tiedämme miten saamme yrityksesi esille

    Hakusanamainonta

    Hakusanamainonta Google on suurimmalle osalle ensimmäinen kanava, josta tiedonhaku aloitetaan hankintaa tehtäessä Google Ads -hakusanamainonnalla tarkoitetaan tekstimainoksia hakutulosten mainospaikoilla. Mainosta varten määritetään yrityksesi toimintaan liittyviä

    Lue lisää ›

    Google Display

    Google Display Herätä huomio ja mielenkiinto tuotteisiisi bannereilla ja kuvilla Display-mainonnalla tarkoitetaan Googlen hakutulosten ulkopuolella sijaitsevia kuvamainoksia, joita se tarjoaa laajan verkostonsa kautta näytettäväksi. Display-mainosten

    Lue lisää ›

    Uudelleenmarkkinointi

    Uudelleenmarkkinointi Vain noin 3% sivustolle saapuvista ihmisistä on valmis tekemään ostopäätöksen heti ja uudelleenmarkkinoinnin avulla tavoitetaankin loput 97% ihmisistä. Nykyään verkossa liikkuminen on vähentänyt asiakasuskollisuutta

    Lue lisää ›

    Somemainonta

    Somemainonta Sosiaalinen media avaa suoran keskusteluyhteyden nykyisiin ja uusiin potentiaalisiin asiakkaisiin Some on käsitteenä laaja ja sinne syntyy nopealla aikataululla uusia vaikuttamiskanavia ja -tapoja. Vaihtoehtoja

    Lue lisää ›

    Avainsanatutkimus

    Avainsanatutkimus Kun asiakas etsii informaatiota, käyttää hän tarkkoja hakutermejä löytääkseen etsimänsä. Avainsanatutkimuksen avulla on tarkoitus selvittää verkkosivustojen markkinoinnissa käytettävät keskeiset avainsanat, eli ne hakutermit, joiden

    Lue lisää ›

    YouTube

    YouTube YouTube-mainonnalla saavutat yhdistetysti nettimainonnan ja televisiomainonnan parhaat puolet YouTube on videopalvelu, johon käyttäjät voivat lisätä omia videoitaan, sekä katsoa, jakaa että kommentoida muiden käyttäjien

    Lue lisää ›

    Hoidamme yrityksesi markkinoinnin puolestasi

    Ulkoista yrityksesi markkinointi meidän huoleksemme, niin voit itse keskittyä olennaiseen. Voimme esimerkiksi pitää kerran kuukaudessa palaverin, jossa käymme yhdessä tuloksia läpi ja kehitämme mainontaa jatkuvasti parempaan suuntaan.

    Haluatko saada yrityksesi näkyville?

    Tehdään se yhdessä!