YouTube
YouTube-mainonnalla saavutat yhdistetysti nettimainonnan ja televisiomainonnan parhaat puolet
YouTube on videopalvelu, johon käyttäjät voivat lisätä omia videoitaan, sekä katsoa, jakaa että kommentoida muiden käyttäjien videoita. YouTubeen ladataan joka minuutti 100 tuntia videosisältöä. Voit kohdentaa YouTube-mainokset haluamallasi tavalla, kuten muissakin digikanavissa. Yrityksesi videomainoksen ensimmäiset sekunnit ovat ratkaisevia, sillä käyttäjät katsovat mainoksen loppuun asti vain, jos kiinnostuvat heti alussa. Youtube on Googlen jälkeen maailman toiseksi suosituin hakukone.
Valtaosa YouTuben käyttäjistä etsii hyötytietoa. Noin puolet YouTube-käyttäjistä etsivät videoita, jotka auttavat selvittämään miten tehdä asioita, joita he eivät ole koskaan aiemmin tehneet. Tässä kohtaa esitelty yrityksesi palvelu tai tuote voi toimia ongelmanratkaisijana.
Ota yhteyttä ja pyydä tarjous
Muut palvelumme

Kotisivut
Kotisivut ovat usein ensimmäinen kosketus asiakkaaseen ja sitä kautta myös suurin tekijä ensivaikutelman luomisessa.

Verkkokauppa
Tänä päivänä verkkokauppa toimii yrityksesi näyteikkunana siten, että markkinointi on automatisoitu puolestasi.

Mainonta
Optimoimme mainontasi ja tuomme yrityksesi esiin. Viemme markkinointisi verkosta printtiin, kadun varteen, messuille, televisioon ja radioon.

Hakukoneoptimointi
Kotisivujen hakukoneoptimointi ja sisällön laatu ratkaisevat, löytävätkö potentiaaliset asiakkaat tarjoomasi.

Graafinen suunnittelu
Yksilöllinen yritysilme niin printti- kuin digitaalisessa mediassa kiinnittää potentiaalisten asiakkaiden huomion ja on merkittävä valtti kilpailussa.

Sisällöntuotanto
Suunnitelmallinen sisältömarkkinointi kasvattaa yrityksesi tunnettavuutta, vahvistaa brändiä ja sitouttaa asiakkaita.

Video- ja valokuvaus
Ketterällä ja laadukkaalla videotuotannolla lisäät yrityksesi näkyvyyttä niin sosiaalisessa mediassa, kuin TV-mainonnassakin.

Hoidamme yrityksesi markkinoinnin puolestasi
Ulkoista yrityksesi markkinointi meidän huoleksemme, niin voit itse keskittyä olennaiseen. Voimme esimerkiksi pitää kerran kuukaudessa palaverin, jossa käymme yhdessä tuloksia läpi ja kehitämme mainontaa jatkuvasti parempaan suuntaan.