Google-mainonta
Löydä potentiaaliset asiakkaasi Googlesta
Google-mainonta kasvattaa yrityksesi tunnettuutta, saat lisää asiakkaita ja voit kohdentaa mainoksia kohderyhmällesi. Mainokset voivat näkyä joko Google-hakujen yhteydessä, suosituilla sivustoilla Googlen mainospaikkaverkostossa tai vaikkapa YouTubessa.
Sivustamolla on Google Partner -status. Partner-kumppaniasema osoittaa, että yrityksellämme on todistettavasti Google Ads ‑asiantuntemusta ja että olemme täyttäneet Google Adsin laatuvaatimukset, kasvattaneet omaa ja asiakkaidemme liiketoimintaa, sekä ylläpitäneet ja kasvattaneet asiakaskuntaamme.

Tähän aikaan vuodesta (helmikuun alku) on yleensä ollut kauppaa tyyliin 15000-20000€, niin nyt on jo 70000€! Ja avoimia tarjouksiakin on vetämässä yli 150000€. Mainonta on toiminut erinomaisesti. Suosittelen Sivustamoa.
- Jarkko Latvala / Yrittäjä / JML Maalaus
Valitse sinulle sopivin vaihtoehto
Basic
Basic-paketti on sopiva starttipaketti Google-mainontaan tutustumiseen, kun haluat mainostaa yhtä tai kahta palveluasi tai tuotettasi.- Ei aloitusmaksua
- Hakusana-analyysi
- Mainossuunnittelu
- Kuukausittainen raportointi
- Sopimuskausi 12kk tai 6kk
- Googlen mainosbudjetti 195€
- Sivustamon työn osuus 105€
- Summat 12kk:n sopimuskaudella. 12kk:n sopimuskaudella työn osuus kokonaisbudjetista on 35% ja 6kk:n sopimuskaudella 40%.
Pro
Pro-paketilla saat näkyvyyttä ja liikennettä verkkosivuillesi, kun haluat yrityksesi säännöllisesti esiin ja löydettäviin palveluilla ja tuotteillasi.- Ei aloitusmaksua
- Hakusana-analyysi
- Mainossuunnittelu
- Kuukausittainen raportointi
- Sopimuskausi 12kk tai 6kk
- Googlen mainosbudjetti 325€
- Sivustamon työn osuus 175€
- Summat 12kk:n sopimuskaudella. 12kk:n sopimuskaudella työn osuus kokonaisbudjetista on 35% ja 6kk:n sopimuskaudella 40%.
Premium
Premium-paketti sopii, kun haluat panostaa mainostamiseen ja näkyvyyteen kattavasti. Ota yhteyttä ja suunnitellaan juuri sinulle sopiva mainoskampanja.- Ei aloitusmaksua
- Hakusana-analyysi
- Mainossuunnittelu
- Raportointi sovituin väliajoin
- Haluamasi mittainen sopimuskausi
- Aloituspalaveri ja välipalaverit sopimuksen mukaan
Hinnat alv. 0%.
Eikö löytynyt sopivaa vaihtoehtoa?
- Google Ads-hakusanamainonta
Google on suurelle osalle ihmisistä ja monelle toimialalle ensimmäinen kanava, josta lähdetään yrityksiä etsimään. Saat itse päättää kaiken olennaisen: hakusanat, mainosalueen, laitteet sekä ajankohdat, milloin mainontasi näkyy. Googlen hakusanamainonnan avulla saat tuotteesi ja palvelusi suoraan potentiaalisten asiakkaittesi silmien eteen siellä, missä he itse ovat. Odotat vain yhteydenottoja.
- Display
Display-mainonta on kuvallista mainontaa eli bannereita, joita näytetään kohdistetusti ihmisten mielenkiinnon kohteiden tai esimerkiksi aiemman ostokäyttäytymisen mukaan. Display-mainonnan päätarkoituksena on viestiä yrityksesi olemassaolosta eli luoda tietoisuutta. Tämä sopii erityisesti aktiivisille mainostajille, sesonkeihin, tai uusille tuotteille sekä palveluille.
- Remarketing
Remarketing eli uudelleenmarkkinointi mahdollistaa sellaisten kävijöiden tavoittamisen uudelleen, jotka vierailivat sivustollasi. Vaikka kävijä poistuisi sivustoltasi tekemättä toimenpiteitä, uudelleenmarkkinoinnin ansiosta on mahdollista tavoittaa tämä potentiaalinen asiakas uudelleen hänen selatessaan muita verkkosivustoja. Pysyt muistissa ja mielessä.
- Avainsanatutkimus
Avainsanatutkimus selvittää sekä ratkaisee sivustojen mainonnassa käytettävät keskeiset avainsanat eli hakusanat ja hakutermit, joiden avulla yrityksesi palveluita haetaan. Tämän teemme luonnollisesti ennen yhdenkään mainoskampanjan aloittamista. Avainsanatutkimuksesta on myös merkittävä hyöty sivustoja luodessa tai päivitettäessä.
- Youtube
YouTube on Googlen jälkeen toiseksi suosituin hakukone. Voit kohdentaa YouTube-mainokset haluamallasi tavalla, kuten muissakin digikanavissa. Videomainoksen ensimmäiset sekunnit ovat ratkaisevia, ja lyhyt sekä ytimekäs viesti toimii. Noin puolet YouTube-käyttäjistä etsivät videoita, jotka auttavat selvittämään miten tehdä asioita. Tässä kohtaa esitelty yrityksesi palvelu tai tuote voi toimia ongelmanratkaisijana.