Verkkosivujen ylläpito Sivustamon säännöllisessä hoidossa sisältää monia etuja. Parantunut suorituskyky, turvallisuus, toimintavarmuus, hakukonesijoitus sekä käyttökokemus. Joten jos haluat saada kaiken irti sivustostasi, varmista säännöllinen verkkosivuston ylläpito.
Miksi pitäisit yritykselläsi sivut, jotka ovat vakava tietoturvauhka, tai jotka toimivat hitaasti – silloin kuin nyt sattuvat toimimaan? Sivusto ilman hyvää huolenpitoa ovat kuin talo ilman kattoa. Talo jonne rakentamisen jälkeen päästetään kaikki sadevesi sotkemaan hyvin rakennettu perusta.
Teemme oikeita asioita, eli jatketaan systemaattista työtä. Uusia asiakkaita on saatu vuosien 2022 ja 2023 aikana Paraisten ulkopuolelta 585 kpl eli kasvu on ollut 40%. Sporttinappi markkinointimme toimii urheiluun, mutta myös yrityksiin, joka on uusi kohderyhmä Paraisten ulkopuolella. Konversiot ovat parantuneet, vaikka asiakkaiden varovaisuus on yleisesti lisääntynyt.
Google on suurelle osalle ihmisistä ja monelle toimialalle ensimmäinen kanava, josta lähdetään yrityksiä etsimään. Saat itse päättää kaiken olennaisen: hakusanat, mainosalueen, laitteet sekä ajankohdat, milloin mainontasi näkyy. Googlen hakusanamainonnan avulla saat tuotteesi ja palvelusi suoraan potentiaalisten asiakkaittesi silmien eteen siellä, missä he itse ovat. Odotat vain yhteydenottoja.
Display-mainonta on kuvallista mainontaa eli bannereita, joita näytetään kohdistetusti ihmisten mielenkiinnon kohteiden tai esimerkiksi aiemman ostokäyttäytymisen mukaan. Display-mainonnan päätarkoituksena on viestiä yrityksesi olemassaolosta eli luoda tietoisuutta. Tämä sopii erityisesti aktiivisille mainostajille, sesonkeihin, tai uusille tuotteille sekä palveluille.
Remarketing eli uudelleenmarkkinointi mahdollistaa sellaisten kävijöiden tavoittamisen uudelleen, jotka vierailivat sivustollasi. Vaikka kävijä poistuisi sivustoltasi tekemättä toimenpiteitä, uudelleenmarkkinoinnin ansiosta on mahdollista tavoittaa tämä potentiaalinen asiakas uudelleen hänen selatessaan muita verkkosivustoja. Pysyt muistissa ja mielessä.
Avainsanatutkimus selvittää sekä ratkaisee sivustojen mainonnassa käytettävät keskeiset avainsanat eli hakusanat ja hakutermit, joiden avulla yrityksesi palveluita haetaan. Tämän teemme luonnollisesti ennen yhdenkään mainoskampanjan aloittamista. Avainsanatutkimuksesta on myös merkittävä hyöty sivustoja luodessa tai päivitettäessä.
YouTube on Googlen jälkeen toiseksi suosituin hakukone. Voit kohdentaa YouTube-mainokset haluamallasi tavalla, kuten muissakin digikanavissa. Videomainoksen ensimmäiset sekunnit ovat ratkaisevia, ja lyhyt sekä ytimekäs viesti toimii. Noin puolet YouTube-käyttäjistä etsivät videoita, jotka auttavat selvittämään miten tehdä asioita. Tässä kohtaa esitelty yrityksesi palvelu tai tuote voi toimia ongelmanratkaisijana.